چرا اپن کارت بهترین گزینه برای آغاز تجارت الکترونیک شماست؟

بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

اپن کارت یک نرم‌افزار برای ایجاد و راه اندازی مقرون به صرفه فروشگاه و تجارت الکترونیک شماست.اپن کارت را نصب کنید، سپس یک قالب مناسب انتخاب کنید و در نهایت کالاهای خود را در سایت ثبت کنید، فروشگاه اینترنتی شما آماده است و می‌توانید از طریق اینترنت سفارش بگیرید!

اپن کارت در مقایسه با پلتفرم های مشابه مانند مگنیتو، پرستاشاپ، او اس کامرس و وردپرس کامرس، بیشتر برای تجارت آنلاین مناسب است. زیرا :

 

اپن کارت در کمترین زمان نصب و با کمترین مراحل نصب، راه اندازی می شود

شما می‌توانید سیستم تجاری خود را با استفاده از اپن کارت در چند مرحله راه اندازی کنید. پس از نصب اولیه، فقط چند مرحله ساده دیگر باقی خواهد ماند، مانند انتخاب قالب مورد نظر، اضافه کردن محصولات و اضافه کردن اطلاعات تماس، پس از انجام این مراحل، سایت شما قادر به دریافت سفارش‌ها و فروش خواهد بود.

بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

هزینه تمام شده برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از قالب‌ها و ماژول های با قیمت های پایین، کاهش دهید

اپن کارت به صورت پیشفرض، دارای یک سیستم مدیریت قالب است، می‌توانید با یک کلیک! قالب جدیدی برای سایت انتخاب کنید یا از ظاهر سایت قبلی خود در قالب سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. علاوه بر آن، اپن کارت یک سیستم ماژولار است به این معنی که کاربران اپن کارت می‌توانند به آسانی نیازهای جدید خود را در قالب افزونه های جدید تهیه و بر روی فروشگاه خود اضافه و نصب کنند. اپن کارت به صورت پیشفرض دارای ۱۱ ماژول اولیه با سرعت اجرای مناسب و پیکربندی ساده است.

تجارت آنلاین خود را به آسانی مدیریت کنید

بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

بخش مدیریت کارآمد

فروشگاه های تجاری کوچک و متوسط معمولاً فرد خاصی برای مدیریت ۲۴ ساعته سیستم، تعیین نمی‌کنند و در نتیجه مدیریت کل سیستم بر عهده افراد معدودی قرار می گیرد. برای کاربر، بخش مدیریت سایت بسیار ساده و قابل فهم است. کاربران به آسانی می‌توانند محصولات، تصاویر هر محصول و مجموعه ها را اضافه کنند، کلید واژه‌های مربوط به متور های جستجو (SEO) را تعریف کنند، تنظیمات کلی فروشگاه را پیکربندی کرده و ماژول های مورد نیاز برای پرداخت و حمل و نقل را استفاده کنند.

بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

پشتیبانی از فروشگاه های چند زبانه

در حال حاضر اپن کارت به بیش از ۱۷ زبان ترجمه شده و قابل استفاده است. ایجاد یک فروشگاه اینترنتی چندزبانه با استفاده از اپن کارت، بسیار ساده است، تمام کاری که باید برای افزودن زبان جدید باید انجام دهید، آپلود فایل‌های زبان جدید بر روی سایت (البته خوشبختانه نسخه های فارسی مختلفی وجود دارند که حتی نیاز به این مرحله را نیز برطرف کرده اند!) و اضافه کردن زبان جدید در قسمت مدیریت و سپس مشاهده زبان جدید در قسمت عمومی وب سایت است.

چندفروشگاهه

اپن کارت امکان ایجاد دو یا بیش از دو فروشگاه اینترنتی مجزا ولی با یک بخش مدیریت را فراهم می کند. سایت‌های چند-فروشگاهه زمانی جذاب‌تر می‌شوند که شما می‌توانید برای هر فروشگاه قالب‌های متفاوتی را انتخاب کنید و مشتریان در هر یک فروشگاه ها محصولات و مجموعه های متفاوتی را مشاهده کنند. به طور خلاصه دو فروشگاه کاملاً مجزا با بخش مدیریت یکسان.

بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

مزایای وجود امکان ایجاد چندین فروشگاه با یک قسمت مدیریت واحد

  • محصولات و کالاهای مشابه در یک فروشگاه قرار می‌گیرند
  • برای هر فروشگاه قالب، زبان و تنظیمات متفاوتی قابل اعمال است
  • برای هر فروشگاه، قیمت های متفاوتی قابل تعیین است
  • گروه‌های کاربری مختلفی در هر فروشگاه قابل تعریف و استفاده است

نرخ های مالیاتی متفاوت

اپن کارت امکان تعریف نواحی مالیاتی مختلف را فراهم می‌کند، ممکن است بسته به اینکه محصولات خریداری شده به کجا ارسال می شوند، نیاز به اعمال نرخ های مالیاتی مختلف باشد.

درگاه های پرداخت متعدد

اپن کارت اجازه استفاده از درگاه های پرداخت مختلف را به مدیران فروشگاه ها می‌دهد (در داخل ایران نیز درگاههای پرداخت برای اکثر بانک ها و واسطهای پرداخت ارایه شده است)

 بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

روش‌های ارسال

ارسال محصولات خریداری شده به خریدار جزو ارکان اصلی هر فروشگاه اینترنتی است. اپن کارت به صورت پیشفرض شامل اکثر روش‌های ارسال معمول می‌باشد (روش های بومی سازی شده برای ارسال نیز تهیه و اکثراً با هزینه کم قابل تهیه و نصب هستند) برای فعال کردن هر یک از روش‌های ارسال، ابتدا در قسمت افزونه ها > ارسال، روش مورد نظر خود را نصب کرده و سپس روش فعال شده خود را پیکربندی کنید.

بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

گزارش‌ها فروش

برای هر مدل تجاری، نیاز به تجزیه و تحلیل عمل‌کرد بر اساس روز و ماه و سالها است،‌اپن کارت با تهیه گزارش‌ها فروش این نیاز را به خوبی براآورده می کند. در حال حضر امکان تهیه ۳ نوع گزارش در اپن کارت وجود دارد، در قسمت گزارش‌ها > نوع گزارش، سه نوع گزارش زیر قابل دسترسی هستند :

  • گزارش‌ها فروش
  • گزارش‌ها از بازدیدهای صورت گرفته از محصولات
  • گزارش‌ها پرداخت

بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

داشتن ترافیک بازدیدکنندگان زیاد متناسب با کلیدواژهای تعریف شده برای محصولات، تأثیر مستقیمی در افزایش یا کاهش فروش خواهد داشت.اپن کارت برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است (به نظر مترجم یکی از برتری‌های اپن کارت نسبت به سایر سیستم‌های مشابه مانند پرستاشاپ) و صفحات تولید شده در اپن کارت به صورت در موتورهای جستجو ایندکس می شوند.

بهترین فروشگاه ساز رایگان و اپن سورس پی اچ پی - اپن کارت

 

اگر مورد دیگری در رابطه با مزیت‌های یا کمبودهای اپن کارت نسبت به سایر سیستم‌های فروشگاه اینترنتی می دانید، لطفاً با ما به اشتراک بگذارید.

  • 0 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آموزش نصب ماژول ویکیومد و ocmod

راهنمای نصب فایل ویکیومد : همان طور که می دانید ماژول ویکیومد فایل با پسوند .xml است که برای نصب...

فروشگاه ساز طراحان وب ایران (ایران وب هاست)

فروشگاه ساز ایران وب هاست یک سیستم فروشگاه ساز حرفه ای  می باشد که براساس ویژگی های بسیار غنی و...

نصب ماژول ها در اپن کارت ۲ توسط قسمت مدیریت افزونه ها

  با انتشار نسخه جدید اپن کارت ( نسخه ۲) ویژگی جدیدی برای افزایش سرعت و تسهیل نصب افزونه های...

فروشگاه ساز اپن کارت OpenCart چیست؟

اپن کارت (OpenCart) یک سیستم مدیریت محتوای تجارت الکترونیک (E-commerce CMS)  حرفه ای و متن باز...

چگونه با یکبار نصب اپن‌کارت، چندین فروشگاه داشته باشیم؟

  تقریباً تمام سیستم‌های فروشگاه سازهای شناخته شده مانند مگنیتو و پرستاشاپ دارای قابلیت...